donderdag 15 maart 2012

Personal: Wishlist!

Vandaag weer een artikel dat ik eigenlijk al heel lang wil schrijven maar waar het steeds niet van komt. Een wishlist! Elke keer wil ik beginnen maar kan ik niet kiezen, maar nu is het er toch van gekomen!

Sinds kort houd ik in google docs een lijstje bij met beauty producten die ik graag wil. Sinds vorige week heb ik hem opgesplitst omdat ik, door het lijstje regelmatig te bekijken, ondertussen beter wil waar ik nou de voorkeur aangeef. Ook ben ik een lijstje gestart met dingen die ik recent heb gekregen of gekocht, daar kijk ik ook veel naar, vooral als ik iets wil gaan kopen maar twijfel omdat ik gewoon niet zoveel te besteden heb. Zo herinner ik mezelf er weer aan wat ik wél heb, en dat ik ook heel erg blij ben met die producten.

Daar gaan we dan...

Een goede kwasten set van Zoeva of Sigma (en eventueel extra losse kwasten van Inglot, MAC, etc)

 Fast drying nagellak top coat van INM of Seche Vite (welke is nu beter?)

Anastasia wenkbrauwpoeder en highlighter set

BH Cosmetics 120 color palette 1st edition
BH Cosmetics lip & eye primer


Cargo blush Rome

 
China Glaze crackle nagellak Crushed Candy

 Elisabeth Arden 8 Hour Cream
Glitter Gal nagellak Lizard Belly

 Inglot Freedom System palette met felle kleuren en regenboog oogschaduws

Klein leeg palette (bijvoorbeeld van Z palette)

Koh nagellak in pleasure, tease en sensual

Lime Crime China Doll palette

MAC blotting powder

MAC brow gel

MAC prep & prime eye primer
Make up Forever palette LE La Boheme Spring 2012 Eye palette

 Nubar nagellak Indigo Illusion

Nagellak in mosterd kleur

OPI nagellakjes uit de muppets collectie; Fresh Frog Of Bel-Air, Gone Gonzo, Rainbow Connection, Warm & Fozzie
Sleek blush Rosegold
The Body Shop blue corn 3 in 1 face cleansing mask 

Too Faced natural at night oogschaduw palette

Dat was een flinke lijst! En geloof me, ik zou nog wel veel meer items maar al te graag aan mijn stash willen toevoegen.... Pfoe wat heb ik tegenwoordig toch een dure smaak!

Plaatjes gevonden via google, ze zijn niet van mij.